داروگ

مجموعه نوشته های امین اکبران

داروگ

مجموعه نوشته های امین اکبران

دانشجو
خبرنگار آزاد
تحلیل گر سیاسی
پژوهشگر علوم اجتماعی
کارشناسی مهندسی صنایع


بایگانی

ضرورتی به نام اعتدال

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 #اعتدال

ضرورتی به نام اعتدال که فدای افراط شد

به عقیده ی من جامعه ی ما امروزه بیش از هر زمان دیگری، تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله بمباران های اطلاعاتی به یک حالت گسستگی اجتماعی رسیده است

منظور من از این مطلب آن است که جامعه ما تکه تکه شده و اقشار مردم به راحتی نمی توانند حرف همدیگر را بپذیرند

بی اخلاقی های گسترده که از سطح کلان مسولین شروع می شود تا سطح مردم عادی نیز بر این وضعیت تاثیر دوچندان گذاشته است

من احساس می کنم که رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم نیز با شعار قرار دادن اخلاق و اعتدال از این واقعیت مهم بهره برداری کرده و به موفقیت سیاسی رسیده است

ولی آن چه که حقیقتا امروز از آن غافل شده ایم ، اخلاق و اعتدال است

صد البته که منظور من از اعتدال، التقاط در مباحث نظری و حتی عملی نیز نمی باشد

من معتقدم به کار بستن ابزار های اجتماعی تعبیه شده در دین و به تبع آن در انقلاب اسلامی نه تنها حرکتی کاملا مخالف التقاط است بلکه اعتدال آفرین و اخلاق محور نیز می باشد

اجرای اسلام ناب محمدی در عین اعتدال آفرینی به واقع جریانی ضد التقاط نیز می باشد

امروز، بیش از هر زمان دیگری به اخلاق خوش نبوی محتاجیم، امروز بیش از همه محتاجیم در بین اقشار متفاوت مردم با دعوت عملی و ارایه اعتدال و اخلاق نبوی ، قشری واحد ایجاد کنیم

  • امین اکبران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی